ZARZĄDZENIA Burmistrza Miasta i GMINY
obszary Zarządzeń Burmistrza Miasta i GMINY
W 2021 r. Burmistrz Miasta i Gminy Myślenice wydał w sumie 332 zarządzenia. Zdecydowana większość zarządzeń podjętych przez burmistrza dotyczyła finansów gminy. Zarządzenia skupiały się głównie wokół dokonywania zmian w budżecie Gminy Myślenice oraz zmian w zarządzeniu dotyczącym przekazania podległym jednostkom budżetowym informacji o kwotach dochodów i wydatków tych jednostek.
Drugim najczęściej poruszanym obszarem była organizacja urzędu i gminy. Na mocy zarządzeń m.in. nadano nowy Regulamin Pracy w Urzędzie, dokonywano zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz zmieniano składy osobowe poszczególnych Komisji.
Zarządzenia bardzo często odnosiły się także do nieruchomości gminnych, w kontekście ich sprzedaży, wynajęcia bądź wydzierżawienia.
Sporo zarządzeń dotyczyło też spraw jednostek organizacyjnych. Sprawy tych podmiotów w części dotyczyły kwestii organizacyjnych, takich jak powierzenie stanowisk kierowniczych i dyrektorskich, a w części odnosiły się do spraw finansowych, takich jak zatwierdzanie sprawozdań tych podmiotów czy przekazywanie środków trwałych niezbędnych im do realizacji zadań statutowych. Nierzadko drogą zarządzeń burmistrz przyznawał również nagrody Gminy Myślenice w dziedzinie kultury i sportu.